söndag 30 januari 2011

Förbannad

Jag har precis kommit hem från Robin och Sofie. Saknaden är redan så stor att det gör ont, tur att jag ska åka upp igen den 25 februari.

JA! jag är ihop med Jimmy Starborg!
Jag älskar honom!
Vill vara med honom dygnet runt!
Han är otroligt snäll mot mig och tröstar mig när jag behöver det!
Finns knappt några ord som beskriver honom men han är otrolig <3
JA HAN BOR CA 70 MIL IFRÅN MIG!!
Det betyder väl för fan inte att vårt förhållande inte kommer hålla!
Jag vet inte alls hur vår framtid ser ut... Men jag är berädd att flytta upp bara för att det ska fungera.
Jag vill verkligen att detta förhållandet ska fungera.

Jag är jävligt besviken på vissa personer! Jag trodde att ni skulle finnas där för mig i alla lägen men fy fan va fel jag hade!
Ni som inte tycker att jag ska vara ihop med Jimmy kan dra åt helvete för det är mitt liv och jag gör vad jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar