onsdag 16 mars 2011

Min andra dag på praktiken

Vaknade kvart över sju och gick upp, åt frukost sen gick jag direkt till praktiken.
Idag lärde jag mig att köra en fyrhjuling och en enorm traktor. Det va sjukt roligt och jag kan faktiskt säga att jag är lite stolt över mig själv ;)

ska på arbetsintervju imorn är skit nervös! har ju aldrig varit på nåot sånt innan...

Saknar emelie varje dag, så himla mycket att det gör ont... Inte lätt att ha sin syster/bästa vän 70 mil ifrån sig. men jag får väl skylla mig själv. :P

2 kommentarer:

  1. Klart du ska vara stolt:D Du va ju mega duktig jue.

    SvaraRadera
  2. Aww lilla vännen saknar dig med så himla mycket, håller med att det e jobbig att ha sin syster o bästa vän så långt ifrån men vi ses om någon vecka hjärtat längtar massor dit<3 Jaf förstår att du e närvös men du kommer klara det fint imorgon :-)<3 Älskar dig vännen<3

    SvaraRadera