söndag 6 november 2011

Sjuk? Inte sjuk?

Hejsan.

Jag känner mig ENORM!
Magen har växt sjukt mycket och det har lilla Tilde inne i den också! Jag gick in i vecka 22 idag och jag har aldrig varit lyckligare!!

Jag och Jimmy har redan bestämt namn till den lille och det blev Tilde Shelly Starborg.
Jag är väldigt nöjd med namnen kan inte bli bättre!!

Tilde har börjat sparka mer än innan och mycket hårdare!! Ibland sparkar hon så hårt så att jag blir chockad och hoppar till :P haha det är kanske så när man inte är van.

Det enda problemet är att på kvällarna känner jag mig väldigt sjuk, det känns som hög feber och jag fryser otroligt mycket. Men det konstiga är att jag inte känns varm om Jimpan känner på min panna och jag fryser bara i ca en halvtimme sen blir jag nästan som vanligt förutom lite huvudvärk och är väldigt trött.

Det ska kanske vara så när man är gravid men det är jätte jobbigt.

Jag måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän! Visst vi bråkar men när jag mår dåligt så finns han där.

Jag älskar dig Jimmy <3

1 kommentar:

  1. Älskade Jeffan! Du är så underbar på alla sätt och vis, och det ska bli så spännande att få bli faster till lilla Tilde, ett väldigt vackert namn!
    Gillar inte att du mår så där på kvällarna, di kanske ska fråga BM nästa gång så kan hon ju lugna dig lite:)
    Massor med kramar till dig Jimmy och lilla Tilde.

    SvaraRadera