onsdag 17 februari 2010

Sjukhuset

Följde med emelie till sjukhuset och hälsade på hennes farfar för några dagar sen. Vill först och främst säga att hennes farfar är en väldigt snäll man som verkar tycka om alla, desutom diggar jag hennes farmor så jäkla härlig stil ^^

När vi skulle hem igen så skulle vi SÅKLART ta hissen ner och på sistonde har jag varit livrädd för hissar men jag tog mod till mig och gick in. När vi stod där och väntade på emelies pappa och farmor så stängde dom jävla skit dörrarna sig och då fick jag såklart panik och inte nog med det hela jävla skiten började skaka!!! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv men tydligen så överlevde jag :P

Puusar <3

1 kommentar:

  1. Aa visst är dom:) Älskar min farfar och farmor^^

    Jag är jättestolt över dig gumman att du gick in i hissen och du var grym och du överlevde ju precis som jag sa att du skulle göra:)
    puss stumpan<3

    SvaraRadera