fredag 12 februari 2010

Teckenspråks Magnus!!

Jag och Emelie var väldigt trötta idag på teckenspråks lektionen och då menar jag verkligen VÄLDIGT TRÖTTA! Halva lektionen gick åt till att tramsa :P men nu är det inte precis det jag ska berätta om utan allt började såhär:
En fredag så hade vi inte någon teckenspråk för att Gunilla var sjuk men vi stannade endå kvar och fortsatte med vårt arbete och det tog lite längre tid alltså räknade Magnus ut att vi var skyldiga honom en femma för övertid :P så vi bestämde oss för att ta med en femma till nästa lektion och ge honom den. Men när vi väl hade med oss fem kronor till honom ville han inte ha det! :P så vi bestämde oss för att göra ett litet bus... Vi skulle ta femman och ett kuvert och skriva en lapp (där skrev vi: vi ger ALDRIG upp!) sen skulle vi lägga kuväret på golvet, knacka på dörren och springa fort där ifrån... Vi fick knacka två gånger för att han skulle öppna och ta det jäkla kuväret. Sen när vi träffade honom och gunilla så sa han att han hade lämnat en lapp och kuväret på en bänk utanför deras arbetsrum. så jag och jeffan sprang dit och läste på lappen och där stod Inte jag heller.

Så nu är det banne mig krig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar