onsdag 6 februari 2013

dag 3!

Hej :D

Idag gick jag en lång runda med Chivas med tilde i vagnen. Utan all snö hade det kanske varit mysigt haha :P är så trött på den så jag skulle kunna spy hoppas att den försvinner snart :P 
När vi kom hem fick vi se några rådjur genom vardagsrums fönstret :) så otroligt fina djur :)













Sen somnade tilde vilde så då fixade jag med tvätten :) 






Dag 3 – Min favoritårstid och varför. 

Min favoritårstid är våren :) 
jag tycker sommaren är för varm, hösten är deprimerande och vintern har snö och kyla ;) 
våren är helt perfekt för då får allt liv igen, träden får löv och knoppar och gräset blir grönt det finns inget dåligt med våren :)
Dessutom så föddes min ängel på våren ;)


Min älskade vän Emelie ville att jag skulle börja med dagens låt så vf inte musik är ju en stor del av mitt liv, hade inte fungerat utan det ;)

Här är dagens låt: Pink - Try




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar