onsdag 27 februari 2013

Hej igen!
Blir ett tidigt inlägg idag eftersom jag och tilde ska flyga till skåne idag!
ush va jag kommer sakna min älskling och min älskade lilla vovve!!!
Men det ska ju bli roligt att träffa familj och vänner där nere!
Är typ helt fullbokad haha ska träffa farmor och farfar någon dag och mormor och morfar en annan och så ska man väl hinna träffa min faster och hennes fru! sen ska jag sova hos Emelie och träffa min andra familj. På lördag ska jag och fia till Ullared och shoppa loss! sen ska jag och mamma hitta på en massa! Och självklart ska jag gosa med min älskade pappa med haha :P

Jag är inte alls nervös inför flyget det är mest incheckningen jag är nervös för haha :P Att flyga är ju så himla häftigt!

Tilde springer runt som en galning i sin gå stol, hon jagar chivas skriker som en tok och stannar för att titta lite på Musse haha! hon är verkligen det bästa jag har!


Vi fick besök av dessa otroligt fina djuren precis! dom är så söta och fina jag hade aldrig kunnat skjuta såna ush!







Dag 22: min favoritplats.
Hmm den va svår... Jag vet faktiskt inte jag har ingen favoritplats... det skulle väl vara där min lilla perfekta familj är :) <3 p="">
Jag kom på att jag inte har haft Anna hertzman som dagens låt så idag är dagens låt:
Anna hertzman - Född långt ut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar