onsdag 20 februari 2013

Hej mina vänner! Hoppas att allt är bra med er!

Själv är det bra lite seg bara.

Idag var vi inne i stan och handlade med Janne och Monica (Jimmys föräldrar) lika trevligt som vanligt! Mycket skratt! Tilde hade väldigt roligt kommer lite bilder från dagen senare...

Dag 14 – En bild på ett ställe jag varit på.
Hmm jag har typ inte varit på några intressanta ställen men det får väl bli en bild på glimmingehus, det var ett tag sedan jag va där, tror att det var i femman eller sexan haha men kommer ihåg det som om det vore igår! Hade ju hört av mina kära syskon att det spökade där så var ju livrädd haha! För er som inte vet så ligger glimmingehus i Skåne.


Dag 15 – Mitt drömbröllop.
Jag har faktiskt inget speciellt drömbröllop bara jag får vara med den jag älskar så är jag nöjd!
Ps. Kaninen på bilden fick Tilde idag och hon älskar den!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar