tisdag 12 februari 2013

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men har inte mått så bra... Dessutom så skriver jag från paddan så kommer bli ett ganska tråkigt inlägg kan inte lägga upp dagens låt från den så ni får vänta tills imorgon :-)

Dag 7: vad skulle jag göra om jag fick 100 000kr?

Hmm... Jag vet faktiskt inte, jag hade nog sparat det mesta... Såklart hade jag ju shoppat loss haha är ju shoppaholic så skulle ju vara konstigt annars :-P det jag vet är att jag hade tagit körkort och köpt en bil iallafall :-)

Dag 8: mitt andranamn och vad jag tycker om det.

Mitt andra namn är Ewa och det är väl rätt okej, innan hatade jag det mer än allt annat tyckte att det lät som en elak gammal lärare... Men nu börjar man vänja sig ;-)

Dag 9: en dålig vana som jag önskar att jag inte hade.

Jag biter på naglarna! Ja, jag vet det är vidrigt och det samlas en massa baskelusker m.m. Men det går inte att sluta har ni någon idé på hur man slutar så hjälp mig snälla har provat allt :-P

Nä nu kallar kudden så nu säger jag god natt och sov gott med er ☺



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar